SELLING WITHOUT SELLING : RAHSIA MENJEMPUT REZEKI DENGAN KEBAHAGIAAN

Assalamualaikum anda yang bahagia~

Hari ni saya akan share berkenaan Selling Without Selling (SWS)

RAHSIA MENJEMPUT REZEKI DENGAN KEBAHAGIAAN

Tahukah anda, ramai rakyat Malaysia telah memulakan bisnes sampingan sebagai punca pendapatan kedua kerana kos sara hidup yang tinggi.

Namun, ramai peniaga hilang bahagia akibat terlalu asyik mencari rezeki. Akibatnya, mereka cepat berasa penat dan 'stuck' untuk membuat pemasaran dan jualan.

Selling without selling (SWS) adalah satu program yang membongkar rahsia menjual tanpa menjual dengan menggunakan teknik yang menggabungkan ilmu Brain Wave, Sains, NLP, Psikologi dan Spiritual dalam menghasilkan jualan yang luar biasa.

Anda akan dilatih bagaimana membuka KRITIKAL AREA/MENTAL FILTER pelanggan hingga berjaya masuk ke SUB  CONCIOUS pelanggan dan menanam produk anda ke dalam MEMORY BANK pelanggan, menyebabkan pelanggan jatuh cinta dengan produk anda, menjadi pelanggan setia, membawa pelanggan lain kepada anda, bahkan menjadi duta kecil produk anda.

Saya yakin dan percaya, dengan izin Allah, setelah anda menghadiri program SWS, anda akan melihat peningkatan dalam sales anda, anda akan mendengar keluarga anda berkata "Alhamdulillah, terima kasih kerana bantu kami ya" dan anda akan berasa sangat bahagia menjadi seorang yang menjemput rezeki.

Antara yang berjaya amalkan SWS ialah ramai sahabat dari dexandra juga Puan Rina Salleh dan ramai lagi.

Berikut merupakan teaser bagi kursus yang telah dijalankan pada 25 November 2017 yang lepas.

Dan kami perlu amalkan selama 21 hari berturut (dan jika berjaya insyaAllah akan menjadi routine setiap hari).

Saya akan kongsikan intipati kelas di dalan blog namun saya percaya ilmu di dalam kelas, secara langsung, berhadapan dengan coach Zie, anda takkan dapat dengan hanya pembacaan di blog ini ❤️

Semoga berjaya